''Türk kütüphanesine'' Hoş geldiniz ! = Bine ați venit la ''Biblioteca turcească''!

În spiritul culturii și a ospitalității turcești, vă urez '' Bine ați venit! '' = '' Hoş geldiniz ! ''

 Am deschis acest blog din pasiune și dragoste pentru cultura și limba turcă. Scopul meu este de a-mi  împărtăși cu voi cunoștiințele și de a crea un spațiu, chiar dacă virtual, destinat Turciei și limbii turce. De asemenea, aştept cu drag să-mi împărtășiți sugestiile legate de blog, dar și cum a început pasiunea voastră pentru Turcia. 
Îmi doresc ca Biblioteca turcească să fie locul care ne va dezvolta atât propria pasiune, cât și comunitatea. 
Cât despre mine, vă pot spune că m-am născut chiar de ziua națională a Turciei, eveniment pe care nu îl consider o simplă coincidență, ci un semn divin. Destinul m-a îndrumat să pun Turcia pe primul loc în viața mea, așa că mi-am terminat studiile de licență la Universitatea București, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, secția de Limba și literatura turcă, iar în prezent predau limba turcă românilor și limba română turcilor.
Începând cu luna martie 2021, voi începe să public primele articole. Până atunci, numai bine!😊









Comentarii

  1. O idee minunată! Mulțumim pentru inițiativă! Personal nu stau deloc bine cu timpul liber (mă ocup de nepoței 😊), dar sunt foarte bucuroasă că am unde să intru să învăț de fiecare dată când timpul imi va permite.
    Interesul pentru tot ce înseamnă Turcia a început odată cu vizionarea serialului "Puterea destinului", moment în care s-a declanșat în mine această curiozitate, care a crescut pe măsură ce am urmărit tot mai multe seriale turcești și de ceva timp sunt foarte interesată de bucătăria turcească (adeseori pregatesc menemen la micul dejun 😁). Posibil să am ceva strămoși turci. Bunicii din partea mamei numindu-se BURCU (din zona Drobeta-Turnu Severin) 😏
    Vă doresc succes în activitate ❣️

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare

❗ Prima lecție de limba turcă 📚😍

🇹🇷❗️📚 Lecție nouă - Adjectivul în limba turcă - Duygular = Stări de spirit