🇹🇷❗️📚Lecția de limba turcă - vocabular - Lunile anului

Dragii mei, imi cer mii de scuze pentru lunga perioada de absenta pe blog, insa, pierdusem datele de conectare. Din fericire, saptamana aceasta facand curatenia de primavara, intr-un carnetel, am gasit parola😍     Așadar, așa cum v-am obișnuit, voi incerca sa postez in fiecare saptamana un articol dedicat limbii sau culturii turce.

Iar intre timp, am creat si un cont de Instagram unde voi posta cat mai multe lectii de limba turca🎈🎊Numele contului de instagram pe care sa nu uitati sa il urmariti este:

           📌 biblioteca.turceasca

       

          Astazi vă prezint lunile anului in limba turca.

          Ce doriti sa invatam saptamana viitoare? Astept raspunsurile voastre in comentarii.





 

Comentarii

Postări populare

❗ Prima lecție de limba turcă 📚😍

🇹🇷❗️📚 Lecție nouă - Adjectivul în limba turcă - Duygular = Stări de spirit